Avklarat

Jag var jätte nervös å svettades nästan när jag bara satt i bilen påväg till Vattholma,😖 men träning med Storvreta gick ganska bra, va jätte nervös i början å lite skakig, kändes lite skumt ☺ å det är första gången på 4 veckor som jag tränar, ibland saknar jag Rasbo men det här känns verkligen bra, nu va inte hela laget med. Storvreta satsar mycket hårdare på träningarna! Fys varje träning, haha kändes som ja hade dålig kondis men passade in bra, tränare och spelare välkomnade mig jätte mycket å det känns toppen, Bella och Andrea försökte hjälpa å förklara alla övningar, dom är jätte snälla så det här ska nog bli bra! Btw jag kände ingen när jag kom dit😂 Hanna kom inte å Fanny va sjuk men jag fick nya vänner, ska bara våga visa mer av mig själv så kommer jag känna mig bekväm 👍😁


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0