Don't miss me when you left me.

Sitter och lyssnar på chris brown -with you- en tråkig kväll med många osociala, precis pratat med Linn som skulle fixa grejer på datan så jag vet inte vad som finns att göra. Mår väl lite sådär, är hos pappa nu, riktigt skönt. Om jag ska sumera veckan så har den varit väldigt rolig och trist. Hade de hur mysigt och roligt som helst med Linn Stoffe Joel och Christoffer i onsdags, vi skulle lana men det blev väl att Stoffe satt där själv spela å snacka skype vi andra va rätt sociala med varandra.  Runt halv 1 åkte vi till skolan å satt där ett tag. Nästan direkt när vi kom tillbaka till Chrostoffer somnade Linn, vi andra somna runt halv 5-5. Jag och linn sov i soffan och när vi vaknar är alla killarna borta.Dom ligger i gästrummet allihopa bild på det kommer. Allt kändes bra tills mamma blev arg och lite andra saker, väntar på att snacka med Sebba och Joel men man vet aldrig när de svarar. I morgon är jag själv hemma för dom andra ska träffa Danne på sjövärns kåren i mersgårn (stavning) segel grej. Jag ska kolla till hästarna när jag vaknar och åka buss till Linn runt 2. Sover kvar hos henne å får se vad som häner. Juste i onsdags kväll såg jag och Linn på bio, haha "cockpit" as bra. vi skratta nog högst i hela bin, hehe, de var nog den bästa svenska film på länge! <3 kommer aldrig glömma den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0