Du lever i mg.

Sitter vid datan och känner din närvaro jag var 100% säker på att ja såg dig gå genom min dörr, jag såg din svarta svans, jag lovar, kännslan i min kropp blev varm, det va som att mitt hjärta börja smälta. Jag kände mig så hel. Vänder mig om mot dörren för att ta upp dig till datan som vanligt.. men jag hade fel.. Du va inte där jag kände mig än en gång sårad men fick mig en tanke att min lilla ängel kom för att säga att allt va bra, Han kommer till mig näst intill varje natt, alla gånger är underbara, att känna din närvaro i mitt hjärta gör att jag skriker av glädje. Att bara vakna upp efter en sån natt får mig i tårar, Skriva detta är inte enkelt. Du har hela mitt hjärta i öppna armar. Med dig i mina drömmar är jag den lyckligaste ägaren/flickan i hela världen. Jag älskar dig rymdens slut och tillbaka. Min älskade och trognaste vän jag önskar du låg i min famn dag som natt. Kärlek måste man förtjärna men dig fall jag för. Att älska är stort och det tar plats, den platsen är förtjänad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0