En mänsklig varelse dör men aldrig fult ut, den lever i dig och en ängel dör inte ut.e

Älskade Elvis,saknar dig så himla mycket, tankarna kring Dig gör mig gråtfärdig, å det är näst intill ingen som förstår, jag skulle kunna göra allt för att få dig tillbaka ingen kan byt ut dig men andra kanblöja sår. Detta är svårt för mig och jag vill välja min egna väg. Men de går inte alltid när alla andra ska bestämma. Jag kände dig på ett helt annat sätt än alla andra. Du var och är en stor del av mig. Kommer aldrig glömma vad vi hade. Dina roliga läten, dina konstiga lekar och kärleksfulla pussar. De värmde hela mitt hjärta med din närhet. Å nu är du borta du finns allti i mitt mine och mina tankar ! Du har en sån stor del av mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: linn

älskling <3

2012-06-29 @ 12:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0