Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya.

Dagen va chill, har inte gjort speciellt mycket, träslöjd, NO förhör och Kortspel. Åkte in till Uppsalas katthem för att ja tänkte kolla på lite missar, men.. Tanten öppnar och säger "det är stängt, kom tillbaka på lördag då det är öppethus" Men hallå? vill hon inte att en av det 160 katter hon påstods ha skull få ett nytt hem, kanske t.om omgående, Nej tydligen inte. Snälla lixom vi var 2 flickor so åkt från rasbo dit, varför bara inte släppa in oss? Men nej nu skiter jag i det, bättre lycka nästa gång. Innebandy kväll. Match mot p-99, dock så tyckte Falken att det var kul att hålla på och ändra i klockan så har ingen aning om hu matchen slutade egentligen. Men det var super KUL! När jag kom hem satt jag upp agillity hindret jag fick i födelsedagspresent av Markus och Daniel. Dolly ÄLSKADE det, hoppade så fint fram till att hon blev trött. Gick en 45 min promenad upp till dom sällskapssjuka hästarna, mysigt. Men i morgon blir det att vara hundvakt hos Stephanie mellan 15-23 men jag ska sova kvar. Söndagen blir det Chihuahua träff och nagelfixning. Kanske katt hämtning. GILLAS stort! ska läsa Annicas och Marcelos blogg strax, först blir det en bild uppladdning från förra veckan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0