Mycket har hänt !

Ja i tisdags kväll va det fmk och en tripp i stan, bra musik och mycket dans, träffade alla dom härliga personerna man inte sätt på länge, allt kanske inte gick som de va tänkt :( men vi får väl se de från den ljusa sidan, jag fick iallafall träffa Ida och hennes sjuk snälla kompisar ! (gillas) 👍 det var sjukt varmt på dansgolvet alla typ svettades men de va en kille, USCH ! Som de rann svett om ! Han va dy blöt! Fy fan! Han va så FUL å han själv tyckte han va så snygg
men som tur va så va Fredrik där ;* jag va ganska mycket med Becca den kvällen riktig KUUL! De va massa folk där så de va lite svårt att hitta varan ibland, de var en hel del telefonsamtal den kvällen, kanske blev lite drygt men aja, thats life. Jag stannade 20 min efter de slutade å kollade på svenska björnstammen, pappa hämtade mig utanför fyrishov, ( fmk va på fyrishovs baksida, vid ute badet). Igår var jag på student firande i Stockholm de va helt okej, snacka med en rolig kille igår btw.
Idag gick jag upp strax efter 12 åt frukost städade å vet ni? När jag rullar upp gardinerna i mitt rum sitter våra katt Lukas där. (han försvann förra sommaren.) men sorgligt nog har Oscar för brotten om springer ut å så klart katten springer iväg. Ja ja.. Jag la ut katt mat där han satt å se när han kommer till baka, kul lixom, nej men har precis kollat Annica och Marcelos bloggar nu blir det att ringa mamma strax och sen gå upp till hästarna.
image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0