Smått och gått+ veckans tipps

Tänkte uppdatera er med nya bilder men bloggappappen funkar fortfarande inte, kommer inte äns in. Tror det kan vara för att jag har uppdaterar bloggen ? Men jag har prövat tagit bort appen å laddat ner den igen men, nej.. I morgon ska ja till Linn så vi kommer nog blogga från hennes dator å då kommer ni få bilder av många olika tillfällen ! (Y) har precis tvättat mina Converse i tvättmaskinen ! Som blåa blev jätte rena medan dom vita inte blev fullt så rena! Veckans Tipps! Tvätta dina Converse i tvättmaskinen på 40 grader med en skopa tvätt medel å en halv skopa vanish oxi action! (fläck borttagare) välj själv om du har dom i tvättpåse. ( min tvättpåse gick sönder å skorna ramla ur).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0