Don't cry

I morse innan vi åkte till Annica för att fira henne åkte mormor jag och mamma på loppis i Fyrispark, där jag träffade Stephanie Danne Isa å 2 av deras vovvar, riktigt mysigt! Ja själv hitta inget men va däremot inte så intresserad. Finns bättre dagar då man vet vad man vill ha men jag säljer hellre än köper på loppis för de e roligt att tjäna pengar !
Men sen fika vi hos Annica och ja klippte deras kanins klor. Å fick 50:- för de, toppen! Haha känner mig så bra då! Efter åkte vi till gränby å mamma köpte en klänning jag ska ha på Markus student och en fin tröja ja ska ha på skolavslutningen tror jag :) nu fattas bara skor och byxor ;) puss och kram Emelie

" />

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0