Life is good!

Haha hel galen dag idag med alla de bästa ! Morgonen otroligt rolig! Först NO lektion som
Handla om återvinning så vår lärare hade tagit med saker hemifrån som vi skulle skriv om i sop kategori osv, och hon hade bland annat ett nagellack. Så ofc återanvänder jag det! Å mina lärare tyckte ja va jätte rolig för uppgiften va att skriva om återvinning å de va återanvändning! Så min lärare återanvände äpplet min andra lärare hade tagit med, (de va inga riktiga sopor som ni förstår). Senare blev det bråk, mohahhaa! Pernilla säger något riktigt dumt till Melina, bam bam bam bam.. Hehe å hela högstadiet vänder sig mot henne å letar efter henne för att hon inte våga stå för de hon sa! Haha de va rätt kul! Efter skolan stack jag till Linn ! Vi hade as kul tillsammans med JOCKE!!! Hihi men ligger och kollar på tv ses! Pöss!!

 


Kommentarer
Postat av: I Just Smile- SIMONA ÅGREN ♥

hej hej, är allt bra med dig idag? :)



kram!

2012-05-08 @ 19:12:55
URL: http://simonis.blogg.se/
Postat av: jocke

hahaha kul dag vi hade :P (efter skolan)

2012-05-08 @ 20:28:18
Postat av: Emelie

Haha jo de måste ja säga Jocke men under skolan oxå !

2012-05-08 @ 20:41:17
Postat av: Du vet vem jag Är

Haha de va as kul bara att Anders tvinga oss att gå in, men Ellinor börja typ gråta.

2012-05-08 @ 21:55:08
Postat av: Anonym

F1 sköna lärare ni har. Våra är alltid så tysta och tråkiga..

Snygga naglar btw

2012-05-08 @ 22:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0