Saker händer.

Vartit hundvakt åt stepahnie tillsammans med linn i helgen. Riktigt mysigt! Badade alla 12 amstaffsvalparna 4 gånger. (2 gånger om dagen.) Vi hade även mamman och Chihuahuan Elin kvar hemma. Stephanies 2 äldre chihuahuor va på utställing. Bajen tog 2 vg ( verry good) Och Fiffi (Fiddeli) tog 1 vg och blev 4:de bästa junior tik.

 




Elin.

Saga.



Valparna.
Kom hem vid 16 då jag fick veta att min katt varit borta sen i torsdags.. blev lite stressat rädd.
efter maten gick jag och Oscar å leta. Jag hitta honom skadad på höskullen. Han blev glad att se oss men blev förbannad när vi kom åt bakbenet. Han stödjer ej på högra bak benet utom hoppar på 3 ben men han äter sover och små busar liggande ner.
Hoppas min älskling blir bra snabbt. Han värkar ha så ont. å de gör ont i mig att han inte mår bra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0