Vila i frid min älskling.

Kommer alltid älska dig lika mycket, men när du va nära på försvinna blev jag förstörd, helt ställd. När veterinären sitter och kliar sig på hakan, vrider å vänder sig, när han ser rönkenbilderna blir jag orolig. Jag håller dig hårt i min famn vill inte att du ska försvinna, du är den bästa katten å kommer alltid vara. När den sen va svårt att få ditt ben fixat, utom det fanns massa risker som skulle få dig må dåligt, blev det en avlivning, jag grät under hela processen även natten igenom. Du låg i mina armar helt lugn utan att veta vad som hände. Ja la dig på bordet för den 3:de sprutan och jag såg hur dina ögon stirra din munn va stilla å dina lungor sluta pumpa. Läkaren hörde ett svagt hjärtljud så du fick en spruta in i hjärtat. Jag blev förskräckt. Skrek å grät. Kändes som det va jag som fick sprutan. Sprang ut, ut rummet å stod på parkeringen. Hillevi stod med mig å väntade på pappa som skulle linda in honom i sin filt och betala. Jag höll honom i min famn hela vägen hem. De va hemskt! Hans söta rosa nos va vit, hans skära läppar va vita, hans tunga va snövit, hans ögon va öppna och stirrande ut i tomma intet. Min bebis är död, han kommer aldrig tillbaka. Jag känner mig hemsk men de va hans bästa, benet hade gått av rakt av på höger bak ben precis över där hälen delar sig mot benet typ. Ja kunde inte släppa taget. Vi begravde honom direkt när vi kom hem, i skogen bakom huset. Han fick med sina gröna filt i graven. Under natten fick Dolly sova i min säng som tröst. Vila i frid mitt hjärta älskar dig till universum och tillbaka. Finns inga ord som kan beskriva dig du va underbar. Du gjorde så roliga saker, tryckte ner dig själv i mitt glas för att du ville ha mjölken på botten. Kasta dig genom hela mitt rum för att attakera en leksak. Du sov helst precis bredvid mig, framförallt vid ansiktet, jag glömmer aldrig hur du låg och kolla på mig å kunde ge mig 100000 pussar, eller när du kramas med hunden. Du är otrolig. Det finns så mycket att berätta men tar det kort. Vi ses i himlen min älskling.

image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description
image description





Kommentarer
Postat av: Vicco

Usch vad hemskt, vila i frid :(<3

2012-05-29 @ 07:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0