Just because i'm used to it, dosen't mean it dosen't hurt anymore

Ligger i sängen och tänker på typ allt! Vet inte vad jag vill längre ? Det Lixom bara toomt?? 😵 Haha men missa tåget iaf men fick så chansen att träffa Fredrik 😇 kuul! Han är så snäll. Men egentligen, uteliggare dom bor på gatan av en anledning, eller hur? Å dom har själva satt sig där, typ supa bort pengarna å lever nu ett sunkit trist liv, men är det mitt problem ? Nej? Så varför ska jag bry mig om dom?? De är bara äckligt att se hur dom rotar i sopor 😩 varför inte ta tag i livet innan de blir så? Enda personen av alla tiggare och ute liggare jag kan ge något till är den som kommer på att man kan spela bra musik på stan, men han i lila kläder är alltid så snäll så skulle väl kunna hända att jag oxå är de nån gång! 😊 Jaja nu ska jag kolla på vampire diaries, typiskt att de inte finns en vampyr smilis 😘😈😸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0