gårdagen

Tjatjooo!
Har precis kommit ur duschen och tänkte uppdatera lite från igår!
Åkte in till stan vid 4 för att möta upp mamma, haha dock missade jag bussen som jag skulle ta egentligen.. Typical me? Menmen, det vart lite stressigt eftersom jag och mamma skulle se på Dracula teatern klockan 6, och äta oså.  Men iaf jag och mamsen käka buffé på China Garden, mumma!
Haha fick även en lyckokaka därifrån ;)
 
Sen så gick vi till stadsteatern. Och väntade till klockan skulle bli 6, tråkigt som faaaan, så kontaktade min kära bästavän.
Jaja, dracula väl helt okej fast det vart lite långtråkigt eftersom den va över 2,5 timmar lång, och sen va stolarna väldigt osköna, så hade värsta rumpvärken, ajaj men..
Sen kom pappa och hämta oss och skjutsade hem oss.
När jag kom hem rastade jag alla odjuren och fixade lite här hemma!
Sen cykla jag iväg till Fredrik.
Vi kollade på film, Milf tror jag den hette, eller hanmkollade.. Eftersom jag somnade, va så himla trött.
Nu ska jag tvätta lite kläder och städa upp i mitt rum.
Höres folket :*
 
Facelook&Outfit:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0