Hiss och diss

Saknar mina gelé naglar grymt mycket asså, dom va så mycket finare än mina naglar och dom kändes tåligare. Jag tycker att naglar ser tråkiga ut som vanligt lite grå gula, inte alls snyggt! Jag ska nog fixa naglarna snart men dom kommer juh troligtvis åka av när jag spelar innebandy vilket suger! Så alla borde göra gelé naglar! Så värt det! Det finns juh lacker många använder för att stärka naglarna osv men de är ofta dom inte funkar pga att man använder de dagligen så då blir det en vitamin för naglarna, men när man slutar använda de så får naglarna vitamin brist ist och flagnar spricker så var noga med vart ni köper de och vilket märke de är, bättre bra kvalitet och högre pris än dålig kvalitet och billig skit ;)
Något som oxå är väldigt inne nu är nitar! Jag har det på min väska och vill ha en matchande plånbok! Så snyggt! ;* god natt kära läsare! Puss Emelie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0