Jobbigt värre!

Jag hade precis haft träning i alliansen(med f-99-98-97), sen åker jag och köper en macka på sobway för att orka träna med damerna, kommer till hallen i Rasbo och tränaren sitter i hallen redan under p-99s träning, men han går efter 10 min och då får jag ett meddelande om att träningen är inställd så fick sitta där ombytt och svettig och kolla på min brors match mot p-98 när jag kunde varit hemma och duschat! Å såklart hade inte Lasse (dam tränaren) sagt något om att träningen blev inställd till p-98-99 tränare så dom va tvungna att ta ber sargen sen, då sa Hampus pappa (tränare för p-98) "Emelie då kunde du spelat med oss juh!" (Dom va kort om spelare) men nej inte en chans tänkte jag, vafan vill inte spela tsm med mitt X, de känns bara så fel. Men p-99 vann på straffar. Imorgon ska jag hem till älskling, God natt kära läsare. <3


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Tack, visst är dom!

2012-10-11 @ 16:06:38
URL: http://tommytott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0