Innebandy you know

Hemma och duschat nu efter att ha tränat i nästan 1 h blev lite struligt med om vi skulle träna eller inte men vi körde mini matcher och skottövningar, riktigt kul! Dom fråga även om jag ville vara med på söndag, å de ska jag verkligen ! De är sån bra stämning i damlaget! Man blir så glad! Å jag fick i uppgift av dom att prata med tjejerna i mitt lag och tränarna om träningen vi skulle ha ihop med dom. Jag tycker de skulle vara kul att dom var med på våra träningar å dom själva uttrycker sig som att dom ska träna med oss och inte vi med dom. Vi spelar på ett helt annat sätt å de är de dom vill lära sig och hur ska dom göra det om dom är 7 pers varje träning? Idag hade vi ingen tränare. Men iaf nu ligger jag i sängen väldigt trött! Blir stan med Linn och Sebastian i morgon, hem äta åka till gårn med Sebastian å får se vilka som är där, lördag träning 16-18 sen Kulturnatten, söndag 12:00 samling för match. Jippie! Jag har Inte fullbokat ! Inte alls ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0