Helt okej första dag !

Varit i stan hela dagen, jätte mys! Åkte in med 10 bussen, fick vänta på våran bana så Linn och jag köpte en varsin glass! Jag hann inte äta upp den innan de va dags å sätta på sig Bowlingskorna så Ida va snälla å satte på mig dom å knöt dom, tacka haha. När de är dags att spela ser jag att kassa kärringen stavat mitt namn FEL!!! Åh hur kan man bara göra så! Vem fan stavar sitt namn EMILIE!!! Å BYT UT FÖRSTA I:et... Fuck.. Men så suger jag på bowling oxå, första ronden eller vad det heter fick jag 63 poäng har jag för mig, andra omgången 52 något å sista 1 poäng -.- men de va kul, vi åt på restaurangen inne på fyrishov, jag tog pannkakor. Vi fikade även på myrra då Sebastians mamma bjöd oss, jätte gulligt. Åkte tillbaka i skolan för att vara på Gårn med Marcus men den av stängd så åkte hem vilket tog längre tid en vanligt då busschauffören körde fel 2 gånger, haha aja, ha en trevlig dag ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0