Låt dig inte trampas på

Blir så arg när inte blogg.se appen funkar! Nu trycker jag på appen då blir skärmen svart i 3 sekunder sen blir de som vanligt så att jag ska logga in å då kommer jag direkt till min bakrund på mobilen.. tar bort appen å ladda ner den igen men nej..
 
jaja, va ute med vovvarna i snön igår, mysigt, men dolly ville bara leka med mig å inte fritte så fritte stod framför Dolly å skällde men hon reagerade inte haha.
 
Ska lägga upp bilder på det jag handlade till mig själva i eftermiddag, vet inte om jag ska åka in å köpa svarta ugs idag eller på tisdag? Köpte iaf inte den silvriga glittriga Bh:n på H&M då den hade JÄTTE mycket pusch-up! Då menar jag verkligen mkt.. Man måste köpa förstor storlek om de ska se lite normalt ut, förstår inte vrf dom förstör så snygga bh:ar med så mycket pusch-up.. De ser inte så bra ut, de ska va lagom, typ så att bh:n formar sig iaf inte helt utan, men det såg Lixom ut som man lagt 2 kuddar innanför den silvriga BH:n riktigt minus eftersom jag ville ha den å den a så otroligt snygg! Men man kan väl alltid öppna den å ta ut pusch-upen men de är väl onödigt. En DISS på den !
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är ofta den inte funkar.

2012-12-09 @ 17:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0