Blandade känslor..

Jag va så arg irriterad och ledsen med ett leende på läpparna. Det kändes som allt var bra men jag inbilla mig. Vill ha min mobil och katt tillbaka. Förlorar man något måste man förlora allt och börja om men är det rätt? om allt är som man vill ha de? om man bara kan förbättra? Är det då de ska gå fel? De räckre men irriterande människor som snackar för mycket skit som sårar utan att tänka. Alla går inte ihop men ibland är de fan nog. Är den o mogoen eller jag mogen? hallå asså shiiet hahha wtf snackar ja om.. iallafall jag måste köpa ny mobil! typ nu det känns jätte konrtigt. Hade varit bättre om jag bara fick en spricka i skärmen men en vattenskada för att mobilen ville bada! asså DÖÖÖÖ! i morgon ska jag sova hos Linn och träffa dom underbara människorna! Joel, Anton, Ludde, LINN, Christoffer å säker fler. Har ingen aning haha. Men har packat inför att åka till mammi, känns skönt efter detta. Linn sover hos mig hela helgen eftersom vi ska till grönan på lördag! JIPPIE! ska fan åka allt. De får mig må bättre. hehe. men ja ja, ska återgå till facebook och nörda eftersom jag inte kan smsa å filmen va dålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0