Sorry..

Dåligt med inlägg men eftersom blogg appen inte funkar blir jag så ARG! Mammas internet började fungera igår! Skönt!.. Men har inte hunnit sitta vid den eftersom jag varit hos Linn hela dagen idag. Mys! Ofc! Spelar fotboll med Sebben, gått på promenad med vovvarna, träffat Joel och Stoffe. Kul kul. Försökt att sola med Linn meeeen den där solen vill juh bara vara framme 2 minuter och sticka iväg sen..
Igår fyllde Mio 4 år (kusin) alla skulle vara utklädda till superhjältar, jo men tjena.. Inte äns dom som höll i allt var utklädda till en början. Själv hade man letat kläder i timmar och fixat sig.. Oscar var hulken jag catwomen och mamma var supermans kusin. Men ja vi va utklädda å mio hade en spiderman dräkt. Skriver lite mer senare. Kan inte lägga upp bilder genom blogg.se på safari.. Typiskt. Men ja ja lägger upp massor när jag har tid! Ska sova hos Stephanie på fredag för hon behöver hundvakt hela lördagen. KUL :D haha typ det jag lever för! Amalia kommer på måndag å stannar till torsdag. Blir väl ridtur eller något, tisdag elle onsdag ska jag fotografera Algot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0