Svar på frågestunden.

Simona:
 chips eller godis? - Godis.
ute eller inne?- Beror på väder, men ute.
blogga eller shoppa?- Shoppa.

Oscar Johansson:
Vem är din bästa brorsa ?? <3hihi-
Emelies, svar- Oscar. Linns, svar- Sebben.

Emma:
djur eller kompisar?-
Båda. Går inte att välja.
När fyller du år?- 2juni.16 maj
Vilket är det bästa ämnet du har i skolan?- bild, NO och slöjd.
vem är din bästis och varför?
Emelies svar- Linn för att hon är en fantastisk person som förstår mig som ingen annan, vi har nästan alltid samma synpunketer på saker. Och gillar samma saker, vi har alltid kul tillsammans och delar allt, vi kan säga precis som vi tycker och tänker till varandra.
Linns svar- Emelie såklart! Hon är den enda som förstår mig upp till 100%, hon finns alltid där för mej om det är något. Och vi har så himla lika personligheter, tycker och tänker samma saker. Hon är helt underbar!
Heldag på stan eller lugn hemma kväll?- Heldag på stan.
Vem av dina djur gillar du mest?
Emelie- Har bara 1 djur som jag skulle kunna kalla delvis min så det är Dolly en av de finaste hundarna.
Linns svar- Det är en svår fråga, älskar alla mina djur, men Nova antar jag eftersom jag eftersom hon lyssnar bättre på mej än dom andra hundarna.
Favorit hundras? Linn- Chuhuahua. Emelie- Gilllar typ alla hundar men Chihuahua, Goldenretriver,
Australiensisk Shepherd och Amstaff.
En resa du vill göra i framtiden, och varför du vill göra denna?- Florida för att det är fint. Dubai för att Camlilla från bb jobbar där.
!:)<3

Jocke:
Vad skulle du villja ha i födelsedags present?- Vet inte.
är jag en bra kommpis? ♥♥♥- Ja.

Malin: 
Vad är era största drömmar?- Emelie- Bli en känd veterinär och ha jätte mycket pengar
Linn- flytta till USA och träffa en rik man. ;)

Emilia:
hur länge har ni bloggat?
- Emelie- jag har bloggat mer än 1,5 år men startade upp denna blogg för några månader sen. Linn- jag började blogga på den här bloggen för nån månad sen.
godis eller chips- Godis
katt eller hund- Hund
mobil eller dator - Emelie mobil, Linn dator.

Ella:
Vem har designat eran blogg? :)
Emelie med lite hjälp av sofia.
Har ni några typ jättestarka rädslor osv.?- Spndlar clowner, mördare peddos och humlor.
KramKram!

Ida:
Hur länge har ni känt varandra?
- Sen sommaren till 5:an
Hur träffades ni?- Emelie kom och knackade på min dörr och frågade om vi skulle göra något (vi visste inte något om varandra, emelie visste bara att en ny tjej flyttat in i huset bredvid tess).
hund eller katt?- Hund
vad tycker ni om mej?<3 En super snäll och söt tjej!

Marie:
1. vilken är erat bästa minne?
- Oj de va svårt, finns alldeles för många för att kunna välja.
2. har ni blivit sviken av någon nära vän någon gång?- Ja
3. favorit ämne i skolan?- NO bild, Slöjd och ibland SO
4. hahahah favorit lärare i skolan?- Åsa och Malin
5. vad är erat besöksrekord? Ca 179 st
6. vilka bloggar följer ni? Alla som är länkade + kissies, Hanna widerstedt och såklart JOCKIBOIS!.
7. bästa dagen i veckan? Fredagar
8. roligaste kompis? Felicia, Linn och Sofia. Och Sara, adam :D
9. vem står er närmast i eran familj? Min faster Åsa min syster josefine och Sofia.
Linn- Min pappa
10. våfflor/pannkakor?- våfflor med glass.

puss på er tjejer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0