Thats life.

Haha.. Har sätt 7/12 nu men de blev så läskigt så ja stängde av. Haha va tvungen att fråga min syster om hon vill sova med mig men hon svara inte så ist smsa jag en av den snällaste killen. Ska även berätta något rätt roligt. Jag skulle öppna min dörr för jag trodde de va katten som satt utanför och gnällde.. Men när jag öppnar springer en mus i tvättstugan. Jag smäller igen dörren och skriker. ( mitt rum ligger lite off. Har tvättstugan mellan köket och rummet även dörren ut till altanen å den har kattlucka.) jag ringer min bror men han tycker ja är töntig lägger på luren å sätter sig i soffan. Då ringer jag min morfar så han kommer å hjälper mig för ja ville inte gå ut ur mitt rum. Min syster står på en pall i tvättstugan med en sopkvast å ser på när katten leker ned musen medan mitt hjärta slog upp till 1000! Oj oj. Jag gillar inte vilda möss och råttor men tama är söta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0