Asså?!

Hela Facebook är spammat av valet för ny president, men jag är helt ointresserad, de hör inte till Sverige ? Så varför bry sig? Grattis för att du vann Obama med ska ja vara hel ärlig ? Jag vet bara att han bor i vita huset och har de bra med sin fru, inte påbörjas jag av honom dagligen? Men varenda status är om honom, skit irriterande ! Skriv om något roligt ist! Sitter iallafall på bussen in till stan för att ta tåget men kommer antagligen missa de eftersom bussen va så otroligt sen👊🚌🚉


Kommentarer
Postat av: Emma

valet av presiden hör till USA. det håller jag med om, men lite ska man ändå bry sig för USA är väldigt stort, har mycket makt osv. så det drabbar oss också. så helt kan man inte sluta bry sig. Om USA vill så kan de i princip spränga vilka länder de nu vill i luften.. då de har så stort inflytande i många delar av världen.. Kram :) ville bara säga min mening<3

2012-11-09 @ 22:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0