Toppen! 17/11

Å så fortsätter de gå fel.. Fredrik kommer inte och surfen slut.. Otur ikv
Först sprucket bald..
Sen lånade jag en för lång klubba..
Spelade uselt.. Aldrig spelat så dåligt i hela mitt liv.. Ska stå emot när en tjej kommer snubblar framåt och vrider om foten, det kändes mer i hjärtat än i foton.. Skulle ta ett frislag, å då skriker motståndarnas publik "sidan sidan! Inte där, längre dit" trodde dom prata med mig så kolla upp men nej så de gick oxå åt helvete för hade då inte så mycket tid på mig längre att veta vad jag skulle göra.. Så fick jag klagomål på bänken.. Då ville jag inte spela mer men bet ihop med gråten i halsen och haltade fram på plan, efter matchen gick de inte längre, bröt ihop åkte hem, surfen tog slut på mobilen, åt barnmaten vilket va väldigt gott, Fredrik fick inte komma för sina föräldrar pga en sak, matte sa att de var försent för att åka hem och sova hos mormor och morfar.. Ligger nu i sängen inte trött men vill bara sova..😓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0