Live love laugh!

Åkte med 14:05 bussen till stan igår men såklart var den sen och kom 14:15 så jag kände att jag hade lite bråttom! När jag gick av bussen på stationen hörde jag tåget komma, så jag vände mig om och sprang. Haha jag hann med tåget. Sebastian mötte mig på örbyhus station med Matilda, sen gick vi hem till hans pappa och Matilda till mamma, vi kollade på film, hade mysigt och lite så. Vi åt mat hos hans mamma och gick sedan till idrotts hallen där alla från kuben va, runt 21:15 tog jag tåget hem. När jag va tillbaka på Uppsala centralen va jag ganska sötsugen så jag köpte en vaniljbulle och nån annan sak på pressbyron som jag åt på bussen hem. Imorgon har jag match 8:30 i allians hallen med samling 7:15 i vallby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0