Skolfotot

Varit hemma idag och igår pga av feber och huvudvärk, sitter nu och pluggar inför bo provet. I morse tänkte jag baka kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag men vi hade inget jäst så jag gjorde coccosbollar istället, vi har haft arbetare hemma hela dagen som ska fixa våra portar till garaget. Tror jag ska gå till skolan imorgon för det är lite långtråkigt hemma men det är så jobbigt att gå i skolan och jobba när man har ont i huvudet :/ man kan inte koncentrera sig allas då. Å jag har fortfarande inte fått hem mitt Skolfoto! Men de kommer väl snart :) bye bye ska kolla på Gossip girl nu.<3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3093281/images/2012/pic_506d8d05ddf2b329a90000d3.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0