6/2-2012

Fuck this. Fuck me. Fuck winter. Fuck life. Fuck this world. Fuck you. Fuck this fucking shit. Fuck.Skit dag helt ärligt. Har försökt att bara se positivt och tänka bort allt negativt i allt som vår syslöjdslärare Eva tipsade. Lol, funkade nästan hela dagen tills kvällen kom. Fast det förstod jag ju nästan.. Standard! Hatar fan alla dessa kalla och tråkiga kvällar. Får mig tänka på allt negativt. Lagom jobbigt faktiskt...Men men... nu ska jag kolla lite på weeds innan jag ska sova. Imorgon blir det friluftsdag med F-2. Vi ska leka lekar i snön. Jippi.... Så jävla trött på snön och det kommer bara mer och mer, förväntade mig vår snarast ju. Längtar så himla mycket till sommaren. Nya upplevelser, nytt folk och massa roligt. Haha är det bara jag som tycker allt blir så mycket bättre på sommaren?!Kyyyyssar //Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0