40 års festen!🎉

Vi har typ precis vaknat och ätit frukost.
Kom hem 1 igår och va as trötta! Dum som jag är ibland hade jag struntat i å bedda Linns säng för jag tänkte att jag gör de när vi kommer hem ikväll, å de blev juh mkt jobbigare ! Vi hade en rolig men lite jobbig kväll, vi fick vispa 10dl grädde och vaniljvisp för hand ! As jobbigt men vi klarade det, dock fick Oscar grädde över hela sig. Vi fick även servera dricka under hela kvällen, samla in disk och göra ordning förrätten, maten och fikat. Oscar hade koll på disk maskinen som va as cp,( typ en sån som finns i skol kök). Vi tjänade 500kr var, as nice! Laddar upp lite bilder ifrån kvällen, puss

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0