Hola babes

Morgonen började med slööjd, gick as bra! Förutom att Marie sydde sig i fingret med tvillingnål å fy fan va jag mådde illa när jag såg de!.. :S äcklig mat å matteprov på de, fick 20/20 rätt på A delen å 9/20 på B delen, hehe fick iallafall ett C! Men chans risk grejen är juh helt Cp å värdelös! Sitter på pappis jobb en stund för att jag inte åka buss hem så Linns fari skjutsa mig hit å vi ska väl strax åka hem.
Vet att ni gillar mina fina strumpor, kunde tyvärr inte ha min tröja hela dagen eftersom Sebastian blötte ner den! Tur som fan hade jag med mig Linns svarta linne som jag lånade av henne till skolan (hon skulle få tbk den men hon får den imorgon )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0