~Don't throw away a diamond to pick up a rock|~

Igår åt Oscar jag mormor och morfar middag hos min moster och kusinerna. Det blev Kyckling och potatis, gott! Vi spela badminton och jag skulle försöka natta Leoline men hon börja skrika nät ja gick.. Sen kunde hon inte sova fören vi åkt så hon va uppe 1 timme till. Vi fikade spela lite fotboll å sådär. När vi kom hem till mormor senare kollade vi på tv. ÅÅH ! Wallander är så otroligt bra! Fan att Stefan tog livet av sig.. Usch! Han va så bra! Längtar till nästa avsnitt. Idag kom min andra moster hem till mormor för att ge henne bär att koka saft på, kusinerna sitter med Oscar i källaren och spelar på mobilerna eller nått. Själv sitter man ute i solen å hoppas på att bli brun, hehe får se hur de blir med det, aja bye bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0