Somebody

Dagen idag va helt okej, det va inte lika varmt idag som igår :/ å hoppas verkligen inte att de blir kallt i helgen -.- jag har haft konstiga magknip hela dagen de sluta inte fören typ runt 17:00 lite jobbigt faktiskt :/ men jag och Felicia höll i en trevlig lektion för fritidsbarnen Idag, aktiviteten denna gång va brännboll! Alla älskade de och ingen ville gå därifrån, haha innan hade ja och Felicia lite tråkigt och fjanta oss lite filma osv men Felicia sköt mig rakt i huvudet! Haha om Felicia få upp videon på datorn så ska jag lägga upp den :) men nu när ja kom hem har jag bara varit hos hästarna en snabbis :) puss på er / Emelie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur äre? Vill du snacka hjärtat? De låter jobbigt? Tänk om det är allvarligt :o hoppas du känner dig bra

2012-05-03 @ 21:14:22
Postat av: Emma

inte blindtarmen som spökar? :( för det kan göra jävligt ont.



sv: hhehe, de va mingo jg skrev lite om <3

2012-05-04 @ 06:53:51
URL: http://horseesandphoto.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0