Haha misslyckad

Hade gjort en uppsats om amerikanska revolutionen som ett brev (de va uppgiften vi fick av Malin på so:n) jag tyckte den blev spännande å as bra men fatta inte riktigt va just revolutionen var. Fick tillbaka min uppsats igår med betyg och kommentarer. Malin skrev att hon tyckte den va bra osv men sakna fakta om amerikanska revolutionen! Hahahahah ! Misslyckat, läs bilden nedan. Har iaf gjort om den helt till en mer fakta berättelse på 630 ord! Å nu måste jag få bra betyg på den! Lämnar in den imorgon å hoppas hon läst igenom å skrivit ut den redan samma dag ! Önska mig lycka till! Nej men Asså jag kämpade faktiskt med uppgiften denna gång. Om ni vill kan jag fota hela den gamla berättelsen å lägga upp, den nya oxå kanske. Ska sova nu, god natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0