Sjuk..

Vaknade klockan 05:40 imorse av att jag frös som fan men svettades som en gris. Hostade som en galning å hade galet ont i huvudet så smsade pappa att komma med vatten, å tur att han inte hunnit åkt till jobbet. Han kom med en vattenflaska och en ipren. Låtit som en kalkon hela dagen, haha har ingen röst alls.. Hes som bara den! När jag ska ropa på vovvarna så hörs det knappt att jag säger något så det blir lite svårt. Mår som sämst på natten och morgonen sen går de över på dagen å kommer tillbaka på kvällen igen :/ har bakat en tårtbotten med Sofia och städat köket vardagsrummet å lite inne på ens toan eftersom Sofia fyller år imorgon, annars har jag kollat på Lejonkungen och andra avenyn. Ska vila lite nu, puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0