Summering av gårdagen

Igår skulle Danne (min bonusbror) hämta mig i skolan, men det hände lite saker på vägen, då skulle min bonusmorfar hämta mig istället men han missuppfatta så han åkte till hallstaviksvägen för att han trodde jag åkte buss. Jag hade då väntat utanför skolan i 45 min å hade bara 5% kvar på mobilen så jag ringde till Daniel å han hann bara svara sen dog den. Gick in till lärarrummer å som tur va de flesta kvar så fick låna en telefon att ringa Hillevi med som fixade att Markus hämtade mig. Isabell å Marie kom för att vänta på Ida så då kunde jag låna Isabells laddare å de räddade nästan min dag!
Vid 18:30 tiden kom gäster för att fira Oscar, han fick massa saker, åkte hem med Åsa för att vara med mina kompisar på fritidsgården. Vi va där till typ 10 sen gick Marcus, Tobbe, Linn, jag och Dennis hem till Linn, (med väldigt mycket snöbollskastning på dit vägen ). Vid 12 hade alla åkt så då gick Linn och jag å la oss. Men vi hade en jätte rolig kväll !! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0